Новини


Информация за актуалните събития

Dr. Martens


Клаус Мартенс е лекар в германската армия по време на Втората световна война. По време на отпуск през 1945 г., той чупи глезена си докато кара ски в Баварските Алпи. Установявайки, че неговите стандартни армейски ботуши са твърде неудобни за ранения му крак, той проектира подобрения с мека кожа и подметка на въздушна възглавница, направена от рециклирани гуми. Така се раждат прочутите „Dr. Maеrtens” обувки, които днес всички наричат просто „Doc”.

В епохата на Rock с обувките на Doc! "1.4.60" става истинска икона за групи като Who, Clash, Cure, Nirvana, Red Hot Chili Peppers. Подкрепяйки емблематични рок фигури и млади артисти от английската и международната сцена, Dr. Martens навлиза бурно в модния свят. В средата на 90-те години 50% от продажбите са на жени.

През 2000 г., за 40-та си годишнина, Dr. Martens се обединява с известни модни дизайнери, за да произведе уникални модели на своята икона "1.4.60", персонализирани от Вивиен Уестууд, Пол Смит и Жан-Пол Готие. 2006 г. е белязана от създаването на модели "1.4.60", персонализирани с лика на личности, символизиращи духа Doc, като Джони Деп, Джон Галиано, Тони Регацони, Гуен Стефани, Кейт Мос, Скарлет Йохансон, Соня Рикел. През 2007 г. излиза ексклузивна колекция в партньорство с японския дизайнер Йоджи Ямамото.

Dr. Martens продължава днес да изгражда дългосрочна лоялност, привличайки нови клиенти от всички поколения. Полезната обувка от началото се превърна през десетилетията в емблема и идентичност на социалното обединение на хората, които в днешно време отхвърлят всякакви ограничения в обществото.

С огромно задоволство обявяваме, че Dr.Martens вече е част от портфолиото на Орбико Бюти България.

ЗАБЕЛЯЗАХТЕ ЛИ С КОЛКО РАЗЛИЧНИ МАРКИ РАБОТИМ?


Открийте повече информация за марките, които дистрибутираме.

Повече информация