Новини


Информация за актуалните събития

Converse


През 1908 година Младият Маркис М. Конвърс стартира собствена компания със специално изработено за зимата облекло за мъже, жени и деца. После продължава с платнени обувки за тенис. Впоследствие, по време на годините, в които се формира любовта към баскетбола, Converse изобретява баскетболната обувка AllStar, като с това запалва съществуващата вече един век любовна афера на американците с този спорт.

Междувременно, подкрепен от Converse, Чък Тайлър, най-вдъхновеният, надежден и неуморен поддръжник на играта се заема да привлече още хора към този спорт. Постепенно Converse започва да прави баскетболни обувки за най-известните отбори на страната, които са познати с това, че внасят импровизаторски стил, в който са заложени конкурентна игра и дух на единство. Пионерите на играта от „старата щкола“, които са играли с обувките Converse, поставят стандарта, към който всички останали се стремят.

Марката пуска производство серии облекла, обувки и аксесоари за професионален спорт – баскетбол, тенис, футбол, борба и други спортове. Висококласни атлети избират именно Converse.

Интересът на нацията към баскетбола нараства, а Converse и баскетболът стават синоними след като обувките на Чък Тайлър AllStar ® навлизат масово в професионалния спорт, в колежите и на игрищата в гимназиите в цялата страна. Едновременно с това рекордното производство  на марката й спечелва знакът Е, знак, обозначаващ отличие в Съединените щати. Холивуд помага на вече всеизвестната марка Чък Тейлър AllStar (“Chucks”, “Cons”) да излезе извън ареала на този спорт и да стане неразривна част от американската попкултура, като джинсите и содата.

През 80 и 90 те години на 20 –ти век, Converse инвестира в изследвания на биомеханиката сред атлетите, водещи до технически напредък и ново поколение обувки за професионална игра. Списъкът на легендарни мъже и жени атлети, които носят Converse,  расте. Междувременно обувките на AllStar на Чък Тайлър продължава да бъде стълб на американската култура.

През 2002 година марката е продала повече от 750 млн чифта Чък Тейлър в 144 страни от неговия дебют през 1923 година.

От януари 2020 г., CONVERSE стана част от лайфстайл портфолиото на Орбико Бюти България.

Dr. Martens


Клаус Мартенс е лекар в германската армия по време на Втората световна война. По време на отпуск през 1945 г., той чупи глезена си докато кара ски в Баварските Алпи. Установявайки, че неговите стандартни армейски ботуши са твърде неудобни за ранения му крак, той проектира подобрения с мека кожа и подметка на въздушна възглавница, направена от рециклирани гуми. Така се раждат прочутите „Dr. Maеrtens” обувки, които днес всички наричат просто „Doc”.

В епохата на Rock с обувките на Doc! "1.4.60" става истинска икона за групи като Who, Clash, Cure, Nirvana, Red Hot Chili Peppers. Подкрепяйки емблематични рок фигури и млади артисти от английската и международната сцена, Dr. Martens навлиза бурно в модния свят. В средата на 90-те години 50% от продажбите са на жени.

През 2000 г., за 40-та си годишнина, Dr. Martens се обединява с известни модни дизайнери, за да произведе уникални модели на своята икона "1.4.60", персонализирани от Вивиен Уестууд, Пол Смит и Жан-Пол Готие. 2006 г. е белязана от създаването на модели "1.4.60", персонализирани с лика на личности, символизиращи духа Doc, като Джони Деп, Джон Галиано, Тони Регацони, Гуен Стефани, Кейт Мос, Скарлет Йохансон, Соня Рикел. През 2007 г. излиза ексклузивна колекция в партньорство с японския дизайнер Йоджи Ямамото.

Dr. Martens продължава днес да изгражда дългосрочна лоялност, привличайки нови клиенти от всички поколения. Полезната обувка от началото се превърна през десетилетията в емблема и идентичност на социалното обединение на хората, които в днешно време отхвърлят всякакви ограничения в обществото.

С огромно задоволство обявяваме, че Dr.Martens вече е част от портфолиото на Орбико Бюти България.

NUDESTIX


Портфолиото на Орбико Бюти продължава да расте, а най-новата марка, която започва да превзема сърцата на почитателите на естествената красота и бързите и лесни за нанасяне грим продукти, се казва NUDESTIX.

Канадският бранд е създаден през 2014 г. от Джени Франкъл и е вдъхновен от нейните две дъщери, Тейлър и Али Франкъл. Забавните и многофункционални моливи и стикове за грим са без парабени, без аромати, без глутен, дерматологично и офталмологично тествани и веган. Формулите на продуктите са леки, водоустойчиви, дълготрайни и, най-ценното, съдържат ценни, естествени съставки, които се грижат за кожата ви.

Лесни за употреба моливи за лице, очи и устни, вместо влудяващо огромни колекции грим.

Всеки молив Nudestix е опакован в собствена метална кутийка с огледало и включва острилка, която се превръща в капачка и никога не я губите!

Марката ще се предлага ексклузивно в Douglas & Beauty Zone, както и в он-лайн магазина на веригата на www.douglas.bg

#GONUDEBUTBETTER

ЗАБЕЛЯЗАХТЕ ЛИ С КОЛКО РАЗЛИЧНИ МАРКИ РАБОТИМ?


Открийте повече информация за марките, които дистрибутираме.

Повече информация